آموزشهای شروع زندگی سرمایه داری

ارائه آموزش ها و راهکارهای ایجاد اشتغال و درامد برای هموطنان پاک ایرانی

آموزشهای شروع زندگی سرمایه داری

ارائه آموزش ها و راهکارهای ایجاد اشتغال و درامد برای هموطنان پاک ایرانی

با درود و خدا قوت .
با توکل بر خدای یگانه با توجه به اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم و باید همه در کنار هم باشیم و به هم کمک کنیم تا در این جنگ پیروز شویم.
از این رو اقدام به ایجاد این صفحه کردم تا بتوانم هر چند اندک در این جبهه کمکی به هم وطنان عزیزم داشته باشم‌‌.

ایمیل پشتیبانی : pisteservat@gmail.com
farvardin_14@yahoo.com
شماره پشتیبانی: 09179910480

ویدئو آموزش بورس جلسه اول

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۴۱ ق.ظ

اگر به کار و فعالیت در بازار بورس علاقه دارید و امکان حضور در کلاسهای اموزش برای شما فراهم نیست میتوانید از این دوره استفاده برده و به راحتی وارد بازار شده و با مطالبی که در این ویدئو ها گفته میشود به امید خدا درامد و سودهای خوبی را کسب کنید .

این دوره شامل 4 جلسه اموزش می باشد که به صورت کامل و یا مجزا میتوانید درخواست دهید . این دوره کاملا تجربی بوده و مطالب گفته شده در مقالات و یا مطالبی که برای انجام معامله و کسب سود مهم نیست گفته نمیشود . حاصل 9 سال تجربه فعالیت در بورس به ساده ترین زبان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار گرفته و اگر هیچ اطلاعاتی از بورس نداشته باشید بعد از این اموزشها به راحتی وارد بازار شده و به کسب سود و درامد خواهید پرداخت . همچنین امکان پشتیبانی و مشاوره نیر فراهم کرده ایم تا بتوانید با خیال راحت در کنار مشاوران ما به فعالیت و کسب مهارت در معاملات بپردازید .


هزینه دوره به صورت کامل 280 هزار تومان می باشد . جهت بهره مندی از کد های تخفیف میتوانید با شماره پشتیبانی هماهنگ کنید . 09179910480


مطالب گفته شده در این دوره :


جلسه اول :                      

شناخت بازار . انواع سرمایه گذاری . انواع کسب سود . نکات فوق العاده که باعث تضمین کسب سود شما میشود در بورس . مجامع . نکات افزایش سرمایه . راهنمایی برای اخذ کد معاملات در خانه .


جلسه دوم :

اشنایی با سایت سازمان بورس . اشنایی با اصطلاحات . اشنایی با نکات مهم برای معامله و دیدگاهای بلند مدت کوتاه مدت و نوسانگیری.


جلسه سوم :

اشنایی با حرکات و رفتار حقیقی و حقوقی ها . اشنایی با پی بر ای و استفاده بلند مدت و کوتاه مدت به ساده ترین روش ممکن . اشنایی با نکات مهم صورت های مالی


جلسه چهارم:

اشنایی با یک سری ترفند عالی جهت افزایش سود دهی و کاهش ریسک . یک سری نکات تجربی جهت رفتار بازار در فصول مختلف سال . اشنایی با سایت معاملات و امکانات باشگاه.


این دوره به همراه پشتیبانی بعد از خرید و هنگام معاملات هست در وبلاگ pisteservat,blog.ir  


جهت تهیه ویدئو جلسه اول به ارزش 40000 تومان و یا کل دوره به مبلغ 280000 تومان می توانید از طریق لینک زیر 
https://zarinp.al/@alirezaranjbar153
و یا واریز به شماره کارت 5022291049708181 به نام علیرضا رنجبر اقدام نمایید.
بعد از واریز عکس فیش واریزی به همراه ایمیل و شماره تلفن و نام و نام خانوادگی به شماره 09179910480 در واتساپ ارسال نمیاد .


در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه جلسه اول در همین پیج اقدام نماید . 

پر سود و ثروتمند باشید

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۳۱
علیرضا رنجبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی